سوالات متداول

خانه > سوالات متداول

اطلاعات خرید

هزینه تحویل برای سفارشات طبق تعرفه پستی و بنا به محل گیرنده تعیین شده و جداگانه به فاکتور اضافه خواهد شد.

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، سفارش شما وارد چرخه بسته بندی و ارسال شده و حداکثر تا ساعت اداری روز کاری تحویل اداره پست خواهد شد.

پس از ثبت سفارش، سفارش شما در جریان ارسال قرار گرفته و همکاران ما در پرشین پایا در اولین فرصت نسبت به تحویل سفارش به اداره پست اقدام خواهند کرد.

بله، همزمان با ثبت سفارش در ناحیه کاربری شما امکان رویت فاکتور وجود دارد.

اطلاعات پرداخت

با استفاده از لیست علاقه مندی های می توانید در مراجعات بعدی به سایت پرشین پایا؛ نسبت به خرید اقلامی که در لیست اضافه کرده اید اقدام نمایید.

در صورتی که محصول معیوبی را دریافت نموده، ضمن تماس با شرکت و اعلام عیب آن، کالا را به آدرس شرکت ارسال نموده تا نسبت به جایگزین محصول اقدام گردد.

با مراجعه به بخش کاربری در سایت پرشین پایا می توانید از مراحل ارسال سفارش خود مطلع شوید.

محصولات آرایشی و بهداشتی به شرط عدم باز شدن پلمپ و بسته بندی قابلیت مرجوع شدن دارند و می بایست به همان صورت اولیه به آدرس شرکت عودت داده شده و پس از دریافت توسط شرکت مبلغ سفارش به حساب اعلامی از طرف مشتری واریز خواهد شد.

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

با استفاده از فرم زیر و تکمیل اطلاعات آن می توانید سوال خود را برای ما ارسال کنید.
واحد پشتیبانی در اولین فرصت نسبت به پاسخگویی مناسب اقدام خواهد نمود.